Dat mensen bij ons voorop staan zie je ook terug in onze bedrijfscultuur. We leggen niet alles in regels vast. Liever gaan we uit van een persoonlijke relatie op basis van vertrouwen. Waarbij leidinggevende en medewerker beiden verantwoordelijk zijn. Beiden spannen zich maximaal in om het beste op het gebied van werk, opleiding en ontwikkeling eruit te halen. De cultuur is open. Zaken zijn altijd bespreekbaar. En de omgang is heel informeel.
Een cultuur die wel bij je moet passen natuurlijk. Dus als je overweegt om bij Brandmeester te solliciteren, is het wel van belang dat je niet een van de volgende eigenschappen bezit. Je kan het maar beter weten!
JE HOUDT NIET VAN PERSOONLIJK CONTACT
Zoals gezegd is de relatie met onze klanten enorm belangrijk voor ons. Onze klanten staan voorop en we verwachten dan ook dat je volop aandacht besteedt aan deze relatie. Die ruimte geven we je dan ook. Daarnaast organiseren we regelmatig trainingen om je handvatten te geven waarmee je aan deze relaties kan werken. Ben je niet zo van het persoonlijke contact? Dan heb je bij Brandmeester eigenlijk bijzonder weinig te zoeken en is het niet aan te raden om bij ons aan de slag te gaan.
JE WERKT GRAAG OP JE EIGEN EILAND
Bij Brandmeester zijn de lijnen kort. Samenwerken is belangrijk en er is veel onderling contact tussen jou en je collega’s. Zo heb je bijvoorbeeld iedere week een zogenaamde stand-up met je team waarin je de voortgang bespreekt. Verder heb je regelmatig overleg met je teamleider over je werkzaamheden en waar je zoal tegenaan loopt. Ook werk je nauw samen met je collega’s. Daardoor is iedereen op de hoogte van elkaars werk en kun je elkaar waar mogelijk helpen. Ben je nogal solistisch ingesteld en werk je liever op je eigen eiland? Sorry, maar dan vragen we ons oprecht af of je wel bij Brandmeester past.
JE HOUDT NIET VAN AFWISSELING
Bij Brandmeester werk je iedere dag met verschillende klanten en heb je steeds weer met andere juridisch uitdagingen te maken. De ene dag ben je aan het procederen, de volgende dag maak je weer digitaal kennis met een nieuwe klant. Daardoor is geen dag hetzelfde. En dan hebben we het nog niet eens over onze wekelijkse borrels of het overleg met je andere collega’s. Sleur en routine? Nee, dat is eigenlijk niet zo ons ding. Nou ja, soms moet je weleens even wachten bij de lift of bij de koffieautomaat.
JE VINDT EIGENLIJK DAT JE NA AL DIE JAREN WEL UITONTWIKKELD BENT
Bij Brandmeester geloven we er heilig in dat je nooit bent uitgeleerd. Daarom kunnen alle medewerkers van Brandmeester zich continu blijven ontwikkelen en verbeteren. We hebben een opleidingsprogramma ontwikkeld dat precies past bij je werkervaring. Ook bieden we bij Brandmeester diverse cursussen en trainingen aan. Alles wat maar nodig is om je kennis en vaardigheden nog verder te ontwikkelen. O, je bent al uitgeleerd… Hmmm! Misschien moet je dan toch even uitkijken naar een andere werkplek.
Heb jij al deze eigenschappen niet? En voel je je aangesproken door de cultuur en filosofie van Brandmeester? Bekijk dan snel onze vacaturepagina. En wie weet staat jouw toekomstige droombaan er wel bij.